Hello Bead Lovers!!!

I'm sorry to inform that orders for beading embroidery by ButterflyBeads are currently CLOSED until further notice.


Thank you... ^.^

Friday, April 1, 2011

Scattered Pearls - Faizah

Salam semua...!!! Busana kali ini milik seorang gadis dari Perlis Indera Kayangan. Beliau hanya mahu design Scattered Pearls di bahagian hujung tangan sahaja.
Oleh kerana terlalu banyak warna pada busana ini, saya memilih untuk highlight satu warna sahaja - Ungu.
Sedikit percikan warna merah jambu dan hijau sebagai penyeri. Tidak lupa warna biru tua sebagai dasarnya.

Hope you like it Faizah... harap bersabar dengan keadaan banjir di Perlis... take good care of yourself... ;)




sig

9 comments:

Miza said...

air tangan zai,mmg tak pernah mengecewakan...sgt sukeee!!! :D

zai said...

tq kak miza... ala.. kak miza nyer air tgn pun apa kurangnye.. cantik jugak.. :) tgk la sape cikgunya... hihihi.. ade orang masuk bakul n angkat sendiri :P

Sal said...

cantik nyaaa :)
setiap pearls tu dijahit satu per satu ke?

illa said...

kalau nk buat manik jenis ni upah berapa rm?

Anonymous said...

Berapa mcm ni ek?

Anonymous said...

Kak, boleh bagi number akak? Nak buat mcm ni berapa? Pls sms me asap. 013-2333113 Marya

riniy said...

Salam. cantik la design ni, if nak upah mcm ni, bape ya harganya?

eeja abu hassan said...

Memang cantik la.....cantik sangat

faizah said...

btl cntik...dah beberapa kali baju ni dipinjam tau sbb manik yg cantik itu

>