Hello Bead Lovers!!!

I'm sorry to inform that orders for beading embroidery by ButterflyBeads are currently CLOSED until further notice.


Thank you... ^.^

Monday, December 13, 2010

Simple Shimmering Flora untuk Bonda

Shimmering Flora yang simple untuk bonda tersayang. Kesian mak, dah lama tunggu bajunya dimanik oleh anak sendiri. Selama ni dia tengok je anak dia jahit manik untuk baju orang, baju sendiri katanya "nanti bila ko lapang, buat la baju mak, tapi siapkan dulu baju orang". Lepas tu, saya kata "kalau nak tunggu siap baju orang, alamatnya sampai tahun depan pun tak tentu lagi bila dapat buat baju mak". Oleh kerana itu, masa balik kampung baru ni, saya sempatkan jugak lah jahitkan design yang simple untuk mak saya. Simple tak simple jugak la kan.. ambil masa dalam 10 jam jugak. Kalau SF yang biasa, saya ambil masa dalam 20 jam untuk tangan sahaja. Oleh kerana tak banyak manik dan labuci yang dibawa balik kampung, saya gunakan warna yang ada saja. Nasib baik masuk pulak warnanya. Kalau nak bawak semua stok manik, penuh satu bonet :) 


sig

No comments:

>