Hello Bead Lovers!!!

I'm sorry to inform that orders for beading embroidery by ButterflyBeads are currently CLOSED until further notice.


Thank you... ^.^

Friday, February 11, 2011

Que Tempahan Manik

Salam buat semua pelanggan yang telah menghantar baju mereka pada saya. Di sini, ingin saya mohon ribuan kemaafan atas kelewatan menyiapkan tempahan manik baju-baju anda. Dek kesibukan yang tak sudah-sudah, ditambah dengan kerenah anak-anak yang menuntut perhatian setiap masa, susah benar rasanya nak melapangkan masa untuk menjahit manik. Walau dalam 1 hari Allah sediakan waktu 24 jam untuk kita, adalah dalam 1 jam satu hari saya dapat pegang jarum dan benang. Kadang-kadang, tak sempat langsung nak sentuh jarum dek keletihan yang melampau. Jahit manik juga sebenarnya adalah salah satu cabang seni yang memerlukan kreativiti dan ketelitian. Bagi saya, bukan keuntungan yang saya cari dalam bidang ini, ia lebih kepada minat yang terlalu mendalam pada seni jahitan manik. Kalau keuntungan yang saya cari, mungkin saya akan terima tempahan dan hantar pula baju pelanggan pada si tukang penjahit manik yang lain yang ada kelapangan waktu.

Walau bagaimana pun, usah risau kerana saya dalam usaha untuk menyiapkan semua tempahan secepat mungkin. Maaf kerana terpaksa menunggu lama dan terima kasih kerana memahami ;)

sig

1 comment:

sue said...

As'salam Zai, nak tanya brp awak charge utk design SF kalau customer luar dari semenanjung...misalnya dari sabah..?

>